понедельник, 17 января 2011 г.

Госзакупки теперь еще более "отыкрытые".

Сопсно, почитал новость тут. Речь идет о новой версии сайта госзакупок, на котором теперь должны публиковаться все, без исключения, тендеры на госзаказы не только федерального, но и местного, муниципального уровня.
Не буду вдаваться в подробности, сами можете почитать по ссылке. Удивило только одно. Зашел на сайт, все бы хорошо. То, что немного верстка едет, это мелочи (не Государству заботиться об этом). Но при попытке не то, что запустить поиск по своему региону, но вообще открыть страницу выбора региона, получил следующее:

Комментарии излишни.
Как-то не особо лицеприятные чувства вызывает такой факт: серьезнейший госпроект, а сделан на уровне дилетантов.

1 комментарий:

Putri Adiratnaa комментирует...

можливість позики, запропонована містером Бенджаміном, яка рятує мою сім’ю від фінансової неволі {247officedept@gmail.com} привіт усім! Бенджамін, коли нас вигнали з дому, коли я вже не міг оплачувати рахунки, після того, як мене обманули різні компанії в Інтернеті та відмовили у позиці у моєму банку та іншій кредитній спілці, яку я відвідав. моїх дітей взяли в прийомні сім'ї, я був на вулиці один. день, коли я ганебно зайшов до старого шкільного товариша, який познайомив мене з маргариткою Морін. спочатку я сказав їй, що більше не готовий ризикувати запитом позики в Інтернеті, але вона запевнила мене, що отримаю свою позику від них. задумавшись, через свою безпритульність мені довелося взяти судовий розгляд та подати заявку на позику, на щастя для мене, я отримав позику у розмірі 80 000,00 доларів від пана Бенджаміна. Я щасливий, що ризикнув і подав заявку на позику. мої діти були повернені мені, і тепер я маю дім і власний бізнес. вся подяка та подяка йде на допомогу містеру Бенджаміну за те, що він дав мені сенс життя, коли я втратив будь-яку надію. якщо ви зараз шукаєте допомоги в позиці, ви можете зв’язатися з ними за адресою: {247officedept@gmail.com whatsapp + 1-989-394-3740.